Dag 24: Regenachtig Cardrona - Reisverslag uit Cardrona, Nieuw Zeeland van SfinxenMingopreis - WaarBenJij.nu Dag 24: Regenachtig Cardrona - Reisverslag uit Cardrona, Nieuw Zeeland van SfinxenMingopreis - WaarBenJij.nu

Dag 24: Regenachtig Cardrona

Door: Claire

02 April 2016 | Nieuw Zeeland, Cardrona

Voor het eerst maken we hier in Nieuw Zeeland een regenachtige dag mee en een lagere temperatuur (14 graden). Gelukkig heeft ons gezellige hotel een open haard: zowel in de lobby als in de tuin. Vanochtend zijn we na een nacht ieder in een eigen bed van 160 cm breed (minder romantisch maar soms ook errug lekker) en ontbijt Mt(je) Iron opgeklommen. Bovenop heb je een prachtig 360 graden uitzicht over de regio, een Toscaans aandoend landschap. Helaas kwam de mist op waardoor we na hijgend en zuchtend de top bereikt te hebben niets konden zien. Toch goed om op deze manier onze dagelijkse portie cardio gehad te hebben. Kletsnat van de regen zijn we na terugkomst in het hotel eerst onder de warme douche gaan staan en hebben we lekker boekjes gelezen in bed. ’s Avonds nog een whiskey gedronken bij de open haard buiten.