Dag 17: Tokio - Reisverslag uit Tokio, Japan van SfinxenMingopreis - WaarBenJij.nu Dag 17: Tokio - Reisverslag uit Tokio, Japan van SfinxenMingopreis - WaarBenJij.nu

Dag 17: Tokio

Door: Jos

11 Juni 2016 | Japan, Tokio

Na een hartelijk afscheid van Kariya Yuka, onze dame in Kimono, en de andere medewerkers van de Ryokan zijn we op weg gegaan naar Tokio. Na een paar keer overstappen en 5 minuten lopen zijn we bij ons hotel aangekomen. Grotere kamer dan de laatste twee echte hotels, zelfs met een zitbankje, maar de kamer behoeft renovatie.
In de loop van de middag naar de toeristeninformatie, maar die wilden alleen maar verkopen, zo leek het.
De winkelstraat Ginza was vlakbij en die afgelopen. Veel hoge gebouwen en veel mensen. We hebben nog geprobeerd op de bovenste etages van een warenhuis wat te gaan eten, maar was te druk en te duur. In plaats daarvan de winkels bekeken, die peperduur zijn. Op de delicatessenafedeling zagen we meloenen, die 64 euro per stuk kosten,
Terug richting hotel en daar in de buurt in een restaurantje goed gegeten.
Vroeg slapen, we zijn moe.